Політика БНАУ в сфері якості базується на засадах міжнародних стандартів якості
і спрямована на забезпечення освітньо-професійних потреб замовників.
Стратегія розвитку локальної системи управління якістю:
- Якість освіти – ключовий пріоритет подальшого розвитку закладу.
- Системний менеджмент у сфері якості освіти з інституціональною, організаційною та кадровою складовими за методологією TQM (Total Quality Managment).
- Аналіз ефективності функціонування організаційної структури, відповідальної за гарантування якості в закладі та на рівні факультетів.
- Формування культури якості в академічному середовищі та системі управління навчальним закладом.
- Активна взаємодія студентів, викладачів, дослідників, керівництва та інших стейкголдерів з метою забезпечення публічності й прозорості процесів забезпечення якості.
- Вивчення кращих світових, національних, регіональних практик і зразків об'єктивного оцінювання якісних показників діяльності.
- Пропагувати й розвивати сучасні методики і стратегії навчального партнерства студентів, викладачів і дослідників, інших зацікавлених сторін.
- Розширити практики і вдосконалити механізми забезпечення академічної доброчесності, утвердження відповідних цінностей, норм і традицій.
Процесна модель управління якістю освіти в Білоцерківському НАУ
Цикл забезпечення якості вищої освіти в БНАУ